FC 306s4s6

Forum for discussions on General Subjects.

FC 306s4s6

Postby Ceberus » Thu Jul 21, 2011 10:09 pm

Real nice that you made that beautiful Watch :D iam now a proud Owner of one :mrgreen: .

Greetings Ceberus
Ceberus

Re: FC 306s4s6

Postby Ty Webb » Thu Aug 04, 2011 6:28 pm

Congratulations!

I don't think anyone from FC actively monitors this forum anymore which is a shame, because customer support both on phone and online is crucial for global success.
Ty Webb

Postby Ceberus » Fri Aug 05, 2011 6:02 am

seems so, even they dont update their Homepage anymore.

Ceberus
Ceberus

Postby PeterStas » Thu Oct 20, 2011 4:59 pm

We still monitor the Forum, I was on a long trip in past month.

Also, you can always leave a message on our Facebook Page. That will be monitored more frequently.

Thank you all for your support for Frederique Constant!

Best regards, Peter Stas
PeterStas

Postby Ceberus » Sat Oct 22, 2011 2:46 pm

Erfahrungsbericht mit dieser marke ist:

Ende Juli eine FC bei Juwelier Kurz in Zürich gekauft, wegen der absolut schlechten konstruktion der Faltschliesse ist mir die Uhr 2x auf den Steinboden runter gefallen. Weil das Band aus dem Dorn der Faltschliesse von selbst rausging hatte das Gehäuse dadurch ein paar richtig schöne Schrammen.

Habe es bei Kurz reklamiert wo mann mir sagte beim ersten mal das ist KEINE Garantie. Erst nachdem ich mich beschwert habe hat man die UHR zu FC eingeschickt. FC machte wohl eine Revision, wobei das Gehäuse fast noch beschissener aussieht wie vorher und mehr macht man nicht weil es sonst die Form verändert lt. FC.

Für mich ist die UHR ein 1800,-- Franken Totalschaden weil ich habe an der Uhr keine freude mehr und werde sie wohl im Müllkorb entsorgen wenn ich sie zurück bekomme.

Freundliche Grüsse
Johann Esterl
ein entäuschter und unzufriedener zukünftiger FC EXKUNDE

PS: werde es auch auf Facebook posten :evil:
Ceberus

Postby PeterStas » Mon Jan 09, 2012 10:39 am

Dear Johann Esterl,

Sorry to read that your watch dropped two times on the floor. I am sorry, but this is indeed not under guarantee. Please note further that I have been wearing an FC-306 with folding buckle for the past two months and the strap came never loose from the folding buckle.

Please let me know status, because there is always a solution possible. We always try to keep customers as happy as possible. Please feel free to write me directly at pcstas@frederique-constant.com.

Thank you and best regards, Peter Stas
PeterStas

Return to General Forum